15 februar 2011

Den Gemte By

I december 2010 var jeg med på et herligt projekt i Teatret Gruppe 38s regi, hvor 10 kunstnere og andet godtfolk var inviteret til at bygge et hus hver. Jeg var med på to af husene: Mit helt eget strikkede hus, hvor man kunne se et par strikkende hænder ind gennem vinduet. Det andet hus - blækhuset - lavede jeg sammen med Cato Thau-Jensen, som tegnede de vidunderlige figurer. Tegningerne er skåret ud i folie, således at lyset inde i huset kunne skinne ud gennem tegningerne. Begge huse er omkring to meter høje. (foto: Jonas Jongejan). Udstillingen kunne ses hele december måned. Se denne lille film fra udstillingen: Den Gemte By
































Til udstillingen blev der produceret et katalog, som jeg layoutede i samarbejde med Claus Helbo.
Se hele kataloget her: Den Gemte By


Ingen kommentarer:

Send en kommentar